חברת גאיה מחזור

מיחזור מתכות – מדוע זה חשוב? וכיצד מבצעים?

גאיה היא החברה המובילה בתחום של מיחזור מתכות ומיחזור נחושת וכבלים.
אנחנו קונים כבלים למיחזור במחירים הכי טובים

 

 
גאיה היא חברה מובילה בתחום. אנו עוסקים בכל הסוגים של מיחזור אלקטרוניקה ומוכרים כקבלן מורשה מטעם תאגיד מיחזור אלקטרוניקה לישראל (מ.א.י).
 
גאיה מפנה פסולת אלקטרונית וממחזרת אותה. אנחנו מגיעים אליכם ואוספים את הפסולת. פסולת אלקטרונית היא: מכשירי חשמל ישנים, כבלי חשמל, ציוד מחשבים ואלקטרוניקה מסוגים שונים, טלפונים סלולריים ועוד.
לדוגמה אנו מבצעים:
מיחזור כבלים.
מיחזור ציוד בדיקה.
מיחזור כרטיסי רשת.
מיחזור מחשבים.
מיחזור לוחות אם.
מיחזור שרתים.
מיחזור דיסקים קשיחים.
מיחזור ספקי כח.
מיחזור ציוד אלקטרוני וחשמלי.

כמו כן, במידה ואתם יבואנים או יצרנים של ציוד אלקטרוני המחויבים לעמוד בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות, גאיה תעזור לכם ליישם את החוק. אין צורך להבין את מהותו של החוק לעומק התקשרו אלינו ואנו נסייע לכם בהסברים וביישום החוק בדרך שתתאים לצרכים שלכם כולל מתן תעודות ואישורים כדין.

 

עוד על החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות

 
הפסולת האלקטרונית מהווה 7% מהפסולת בישראל  אך היא מהווה 90% מהפסולת המזהמת.
 
מטרת חוק זה היא לקבוע את ההסדרים בנוגע לטיפול בציוד חשמלי, אלקטרוני, סוללות ומצברים. זאת תוך הטלת אחריות מורחבת לביצוע מיחזור על יצרנים ויבואנים של הציוד הנ"ל. וכמו כן הטלת אחריות על משווקים לקבל מקונים מהמגזר הביתי פסולת אלקטרונית למיחזור.
 
החוק קובע יעדים מחייבים למיחזור, והסדרת גופי יישום מוכרים שיפעלו בשמם של היצרנים והיבואנים האמורים.
 
יצרן ויבואן של ציוד אלקטרוני יחויב למחזר מידי שנה, פסולת בשיעור של לא פחות מ-50% מסך משקל הציוד שמכר בשנה זו ושל סוללות ומצברים בשיעור של 25%-35%. כמו כן על היצרן והיבואן תוטל חובת דיווח חצי שנתית על סך היקף המכירות והמחזור שביצע בתקופה.
 
על משווק המוכר ציוד אלקטרוני ביתי לאפשר לקונה, למסור לו במעמד המכירה, פסולת אלקטרונית באותו המשקל ללא כל תמורה וללא כל תלות בדגם המוצר ויצרנו.
 
על היצרן והיבואן לחתום חוזה עבודה אל מול גוף יישום שהוכר על פי חוק כמוסמך לטיפול בסוג הציוד שאותו יצרן או יבואן מייצר או מייבא. כמו כן על היצרן והיבואן לממן את כל עלויותיו של גוף יישום זה.
המנהל האחראי רשאי לפטור יצרן או יבואן מחובת ההתקשרות עם גוף יישום ולאפשר לו להתקשר במקום זה עם מפעיל (מתקן טיפול) כגון "חברת גאיה ". וזאת אם שוכנע כי אותו יצרן או יבואן יכול לקיים את חובותיו לגבי פסולת ציוד וסוללות שלא באמצעות גוף יישום מוכר.
 
התקשרו אלינו ואנו נסייע לכם בהסברים וביישום החוק בדרך שתתאים לצרכים שלכם.
 
 בתחתית עמוד אודות באתר זה תוכל למצוא את החוק עצמו וכמו כן את התעודה המאשרת את גאיה כקבלן מורשה מטעם תאגיד מיחזור אלקטרוניקה לישראל‏ (מ.א.י‏).
 

התקשר אלינו עכשיו למספר 1800-800-878

וקבלו הצעת מחיר לפינוי פסולת!

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן